S uvedením Citroenu GSA na trh v roce 1979, byla zároveň představena i jeho sportovní verze X3.
Od standardních verzí se odlišovala zadním spoilerem, předními mlhovkami a koly z lehkých slitin
(u aut do roku 1981 byla použita ocelová kola z GS X3). V interiéru se nacházelo čalounění z tkané látky,
přední sedadla měla integrované opěrky hlavy a zpětná zrcátka byla nastavitelná zevnitř.
Vůz se dodáván s motorem 1299 cm3 (65 k DIN) a pětistupňovou převodovkou.
Maximální rychlost byla 164 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h trvalo 14 sekund.
GSA X3 byl o 40 kilo lehčí než jeho předchůdce a měl rovněž lepší aerodynamiku- Cx= 0,31, což byla nejlepší hodnota mezi sériově vyráběnými automobily. Prodával se až do roku 1986.
Posledním GSA s označením X byla verze X1, představená v roce 1982 jako náhrada za Club a prodávána do roku 1985. X-série našla později pokračovatele v Citroenu BX 19 GT, který byl následně nahrazen BX 19 GTI.