V červenci 1971 společně s úvodem GS Break a Break commerciale (bez zadního sedadla)
Citroen představil verzi Service a to ve dvou variantách : GS Service Tolee a GS Service Vitree,
známé také jako GS Entreprise.
Oba vozy neměly zadní dveře a sedadlo. Tímto způsobem byl vytvořen velký vnitřní prostor
pro převážené zboží. GS Service Tolee neměl zadní okna (byla nahrazena ocelovými panely).
GS Service Vitree měl za řidičem i spolujezdcem okno sahající až k zadní části vozu.
Vozy byly k dostání ve verzi Confort, nebo Club s motory 1015 a 1222 cm3. Tolee po roce 1977
i s motorem 1129 cm3. Vozy s motorem 1222 cm3 se nabízely také ve verzi Convertisseur.
Tolee
Vitree
Vitree se vyráběl pouze do roku 1976. GS Service Tolee se vyráběl do roku 1981 a dále jako
GSA Service (už ne Tolee) v průběhu let 1980-87.
Těchto vozů se dochovalo velmi málo. Jednak jich bylo vyrobeno o mnoho méně než běžných GS a
dále byly většinou používány jako služební vozy, které jsou více ježděny.
Vzácnější je Vitree, kterého bylo prodáno míň kusů a je v součastné době považován za jeden
z nejexkluzivnější GS.
Výroba GS Service: 21.988
GSA Service: 11.748
GS byl po krátkou dobu nabízen i jako pickup (stavěný přímo továrnou).