Během doby své výroby se modelová řada GS/GSA dočkala čtyřech limitovaných sérií.
První z nich byla GS Basalte, která se prodávala ve Francii, Nizozemí, Belgii, Německu, Anglii
a Skandinávii. Během dubna roku 1978 bylo prodáno všech 1.800 vyrobených vozů.
GS Basalte měly černou barvu s červenými pruhy na bocích a logem Basalte na kapotě a víku kufru. Součástí nadstandardní výbavy byly přední mlhovky, tónovaná skla, kryty kol z modelu Pallas, střešní okno a pochromované zpětné zrcátko. Interiér byl vyveden v červeno-černým odstínu, přední sedadla měly opěrky hlavy, na přístrojové desce byl monogram Basalte a mezi sedadly radiomagnetofon.Verze určené pro Francouzský trh byly dodatečně vybaveny stěrači předních světlometů. Do Basalte se montoval motor 1222 cm3 o zvýšeném výkonu 65 k pocházející z GS X2.
Těchto vozů se dochovalo málo a proto jsou velmi ceněny (nejvíce ze všech limit.sérií).