1970
Srpen
- První představení modelu GS.
Říjen
- Premiéra na Pařížském autosalonu. Zahájení prodeje s karosérií sedan (limuzína), vzduchem chlazeným motorem o obsahu 1015 cm3 (55,5 k DIN při 6500 ot/min.) a čtyřstupňovou převodovkou.
- Dvě verze: základní Confort a lépe vybavená Club (navíc chromované orámování oken, světlomety
s halogenovou žárovkou, dvě couvací světla, loketní opěrky místo obyčejných popruhů, sedadla
s možností lůžkové úpravy, kapsa na mapy na boku předního sedadla, cloněné zpětné zrcátko, hodiny, otáčkoměr, denní počítadlo kilometrů a reostat osvětlení palubní desky).
Verze Confort se dodávala s koženkovým čalouněním sedadel, výplní dveří a gumovými koberci.
Club nabízel více luxusní interiér s látkovými, nebo vinylovými potahy sedadel a textilními koberci.
- Přední maska- šedé plásty (jak u včelího hnízda).
- Do konce roku vyrobeno 12.260 vozů.
1971
Únor
- GS zvolen evropským automobilem roku.
Březen
- Na Ženevském autosalonu zisk ceny "Car Style Award“.
- Představení verze Convertisseur s třírychlostní manuální převodovkou spojenou s měničem točivého momentu a s hydraulicky ovládanou automatickou spojkou (bez spojkového pedálu).
Červenec
- Nové modely GS: Break (kombi), Break commerciale (bez zadního sedadla) a Service (dvoudvéřová dodávka).
Září
- Změna výfuku.
1972
Leden
- Nové loketní opěrky ve dveřích u verze Club.
Únor
- Nové vnitřní kliky dveří. Montáž palivového filtru mezi nádrž a čerpadlo.
Srpen
-Nový motor o obsahu 1222 cm3 (60 k DIN při 5750 ot/min.). Vzhledově podobný s motorem
1015 cm3, ale technicky dosti odlišný. Kromě zvýšení výkonu dochází u nového motoru k citelnému vylepšení průběhu točivého momentu. K dostání ve verzích Confort a Club.
Motor 1015 cm3: nyní k dostání pouze v provedení Confort, verzi Convertisseur nelze dále objednat
s tímto motorem.
- Loketní opěrky verze Club do všech modelů.
Září
- Úpravy na motoru 1015 cm3: pro lepší odvod tepla změna hlavy válců- nyní svíčky s dlouhým závitem, předehřívání palivové směsi skrz horké výfukové plyny nahrazuje dřívější předehřívání skrz motorový olej, nové karburátory. Velmi málo dílů je shodných s první verzí (modelový rok 71 a 72).
1973
Září
- Na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem představení GS Birotor s rotačním motorem Wankel
o nominálním objemu 1990 cm3 (107 k DIN při 6500 ot/min.).
- Volant s logem Citroenu.
1974
Leden
- GS Confort přejmenován na „GSpécial“- motory 1015 a 1222 cm3.
Březen
- Zahájení prodeje GS Birotor.
Září
- Nové sportovní verze: GS X s motorem 1015 cm3 a GS X2 s motorem 1222 cm3 (výkon zvýšen na
65 k DIN).
- Nový GS Pallas- model s luxusní výbavou: celoplošné kryty kol z nerezové oceli, boční ochranné lišty, velurové čalounění interiéru, kapsy ze síťoviny na opěradlech předních sedadel, vyhřívané zadní sklo, prahové lišty z oceli, celopodlahový hluboký koberec. Za příplatek se dodávala
i černá vinylová střecha. Motor 1222 cm3.
1975
Březen
- Ukončení výroby GS Birotor (celkem vyrobeno 847 kusů).
Červenec
- Vysokofrekvenční klakson do všech modelů.
- Verze Convertisseur přejmenována na C- matic.