Login:
Heslo:
 
Reklama: Wifi Analyzer Užitečná aplikace pro Androida
Navigace: Citroen GS/GSA > Kalendárium > GS Druhé série (1976-79)

GS Druhé série (1976-79)


1976

 Červenec (v prodeji od září)
- První tvarové změny GS. Tyto vozy jsou označovány jako GS druhé série.
  Nová přední maska, nyní vodorovné černé pruhy (u verze Club a Pallas jsou z nerez oceli). U GS X
 a X2 zůstává stará maska. Zadní světla jsou větší a kompletně z plastu, nyní bez chromového
 orámování. Přístrojová deska s tradičními kruhovými ukazateli.
- Vyroben milióntý vůz série GS.

 

      

      

      

     


1977

Září
- Motor 1015 cm3 je nahrazen motorem o obsahu 1129 cm3 (56,5 k DIN při 5750 ot/min.), který ale
 spíše vychází z motoru 1222 cm3. Oproti starému motoru lepší točivý moment a spotřeba. Nový motor
 se montuje do modelů GSpécial, GSpécial Break a GS X.
- Nová přední maska pro všechny modely, nyní s větším místem pro kliku a černými svislými lištami.
- Nová kola s centrálním uchycením.

 

     


 - Peugeot převezme 89,95 % akcií bankrotující společnosti Citroen. Vzniká tak akciová společnost PSA 
  (Peugeot Société Anonyme).



1978

Duben
 - Představení první limitované série GS Basalte. Vozy mají černou barvu s červenými pruhy na bocích,
 červeno-černý interiér a luxusní výbavu. Do GS Basalte se montuje motor 1222 cm3 o výkonu 65 k
 pocházející  z GS X2. Celkem vyrobeno 1.800 vozů této série.

 

     



Červenec
- Citroen zavádí pětiletou záruku proti korozi.

Září
- GS X2 je nahrazen GS X3 s novým motorem o obsahu 1299 cm3 ( 65 k DIN při 5500 ot/min.).

Říjen
- Samonavíjecí pásy na předních sedadlech a obyčejné na zadních pro všechny modely.

 

      


 

 



 

 
© citroengs.netstranky.cz - vytvořte si také své webové stránky zdarma
počítadlo toplist