1976
Červenec (v prodeji od září)
- První tvarové změny GS. Tyto vozy jsou označovány jako GS druhé série.
Nová přední maska, nyní vodorovné černé pruhy (u verze Club a Pallas jsou z nerez oceli). U GS X
a X2 zůstává stará maska. Zadní světla jsou větší a kompletně z plastu, nyní bez chromového
orámování. Přístrojová deska s tradičními kruhovými ukazateli.
- Vyroben milióntý vůz série GS.
1977
Září
- Motor 1015 cm3 je nahrazen motorem o obsahu 1129 cm3 (56,5 k DIN při 5750 ot/min.), který ale
spíše vychází z motoru 1222 cm3. Oproti starému motoru lepší točivý moment a spotřeba. Nový motor
se montuje do modelů GSpécial, GSpécial Break a GS X.
- Nová přední maska pro všechny modely, nyní s větším místem pro kliku a černými svislými lištami.
- Nová kola s centrálním uchycením.
- Peugeot převezme 89,95 % akcií bankrotující společnosti Citroen. Vzniká tak akciová společnost PSA
(Peugeot Société Anonyme).
1978
Duben
- Představení první limitované série GS Basalte. Vozy mají černou barvu s červenými pruhy na bocích,
červeno-černý interiér a luxusní výbavu. Do GS Basalte se montuje motor 1222 cm3 o výkonu 65 k
pocházející z GS X2. Celkem vyrobeno 1.800 vozů této série.
Červenec
- Citroen zavádí pětiletou záruku proti korozi.
Září
- GS X2 je nahrazen GS X3 s novým motorem o obsahu 1299 cm3 ( 65 k DIN při 5500 ot/min.).
Říjen
- Samonavíjecí pásy na předních sedadlech a obyčejné na zadních pro všechny modely.