Pro účely testování Wankelova motoru bylo v roce 1969 vyrobeno prvních šest vozů Citroen M35. Toto čtyřmístné dvoudveřové kupé s hydropneumatickým odpružením bylo poháněno jednorotorovým, vodou chlazeným motorem NSU o objemu 497,5 cm3 (nominální objem 995cm3). Motor spojený s čtyřstupňovou převodovkou měl výkon 49 k při 5500 ot/min a poskytoval automobilu max.rychlost 144km/h. Karosérie vyráběna firmou S.A.Louis Heuliez, byla odvozena od modelu Ami8. S tímto modelem byly ale shodné pouze přední blatníky, přední maska (s odlišným logem), přední světlomety a blinkry. Upravená přístrojová deska z modelu Ami 8 byla vybavena tachometrem s zvukovou signalizací při překročení 7000 ot/min. Sedadla se později objevila
v modelu SM.
M35 nebyl běžný produkční model, ale experimentální vůz prodáván pouze pečlivě vybraným francouzským zákazníkům, kteří s ním musí každoročně najet aspoň 30 tis.km. Záměrem bylo testovat Wankelův motor v reálném provozu. Zároveň Citroen pojal testování jako výbornou reklamu pro tuto novou technologii. Vůz se prodával za 14.000 franků (cena DSpécial v roce 1969- 13.800).
Záruka na motor byla dva roky, na ostatní díly pak rok. Vozy byly udržovány specialisty z výzkumného oddělení, kam se hlásily veškeré problémy. Kromě prvních šesti vozů z roku 1969 byly všechny ostatní M35 dostupné pouze v perloťově šedé barvě (gris nacré). Úmyslem bylo vyrobit 500 vozů, obdrženo bylo na 5000 objednávek. Nakonec vzniklo pouze 267 kusů, kdy každý vůz byl na předních blatnících označen pořadovým číslem. V očekávání splnit zamýšlenou produkci byly některá jednotlivá čísla plus všechna mezi 175 a 376 přeskočena. Poslední vyrobený vůz tak byl označen číslem 473.
Po zastavení projektu v roce 1971, Citroen nabídl zákazníkům možnost, buď si vůz ponechat, nebo ho za finančně výhodných podmínek vrátit zpět. Zákazníci, kteří se rozhodli svůj vůz ponechat podepsali dohodu, že Citroen nemusí držet na skladě náhradní díly po dobu deseti let (tak jako u ostatní produkce). Vozy vrácené zpět pak byly zničeny. V dnešní době existuje okolo 80 vozů.
Navzdory nízkému výkonu motoru, jeho malé spolehlivosti a velké spotřebě byl tento experiment hodnocent jako užitečný, protože vedl k jedinému sériovému Citroenu s Wankelovým motorem- modelu GS Birotor.
Rozměry: (d x š x v): 4050 x 1554 x 1350 mm
Rozvor: 2400 mm
Rozchod přední/zadní: 1260/1220 mm
Hmotnost pohotovostní/celková: 815 /1135 kg
Brzdy: přední diskové, zadní bubnové
Čtyřstupňová převodovka
Jednorotorový, vodou chlazený rotační motor typu KKM-500 (typ 513/613) o objemu 497,5 cm3, výkon 49 HP/5500 ot/min.
Max.točivý moment: 69 N.m při 2745 ot/min.
Max. rychlost: 144 km/h.
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 19 s
Spotřeba: 9,6 l
Výroba:1969- 6ks
1970- 212 ks
1971- 49 ks
Nápis na zadním skle: Tento prototyp Citroenu M35 vybavený rotačním motorem je dlouhodobě
testován zákazníky Citroenu.