Login:
Heslo:
 
Reklama: Wifi Analyzer Užitečná aplikace pro Androida
Navigace: Citroen GS/GSA > Limitované série > Další

Další

 
GS + 9

Uveden na trh spolu s GS Basalte. Jednalo se o ojeté- předváděcí vozy, které prošly důkladnou kontrolou a prodávaly se ze zárukou 6 měsíců.
Vozy série GS + 9 dostaly před prodejem tyto nové díly: baterii, přední brzdové destičky, systém zapalování, stírátka stěračů a přední pneumatiky.
Specifická výbava: odlišná kola, mřížka chladiče, černé zpětné zrcátko, chromovaná koncovka výfuku, boční ochranné lišty, logo GS+9 na předních blatnících, nové potahy sedadel a rukojeť řadící páky.

 

     

     

     

     

                           




GSA Star

V roce 1982 při představení modelu BX, jako nástupce Citroenu GSA, vzniká potřeba oživit prodej modelu GSA. To má zajistit série Star, která je vybavena řadou příslušenství, tak aby přilákala nové zákazníky.
Specifická výbava: čtyři kulaté přední světlomety, lakováni načerno pod bočními ochrannými lištami, ofuky předních oken, dvě zpětná zrcátka, chrániče předních blatníků, logo Star a odlišné potahy sedadel.

 

     



 
GSA SE

Vozy určeny pro Britský trh s podobnou výbavou jako verze Pallas. Prodávané v modelových rocích 1983 a 1984.
Specifická výbava: perleťově-šedá metalíza s červeno-šedými bočními pruhy, logo SE na předních blatnících, litá kola, přední mlhová světla, střešní okno, tónovaná skla a velurové čalounění.

 

 

     

                                    

 

 

GS Drapeaux

Jako reklamní vozidla na různých sportovních událostech a výstavách Citroen používal vozy GS Club, které byly pomalované vlajkami všech evropských států. Poprvé se tyto vozy objevily na Pařížském autosalónu v říjnu 1971. Na olympiádě v Mnichově 1972 sloužily jako reklamní vozy. Nakonec byly prodány běžným zákazníkům, většina z nich je ale nechala brzy přestříkat. Proto je tento vůz v dnešní době tak vzácný.

 

     

     

     

 

 
GS Energetigue

V roce 1976 vyjádřil umělec Jean-Pierre Lihou své pojetí energie prostřednictvím Citroenu GS X2,
který pomaloval sítí barevných šipek (původním záměrem bylo takto ztvárnit model CX).
Přemalování vozu si vyžádalo 500 hodin práce a 73 různých barevných odstínů. V lednu 1977 bylo toto GS prezentováno veřejnosti na veletrhu, kde se setkalo s obrovským zájmem. V součastné době je auto součástí sbírky automobilky a je k vidění v Conservatoire Citroën.

 

     

     

     

     

     

        

      

 

 


 

 


 
© citroengs.netstranky.cz - vytvořte si také své webové stránky zdarma
počítadlo toplist